Search

Custom Search

Super articol !!! by Mihai Morar


Daca ma suni si nu-ti raspund, nu mai suna inca o data. Te voi suna eu cand ma eliberez din sedinta, de pe tron, din somn, din sex, din sihastrie.

Daca ma suni si nu-ti raspund nici a doua oara, nu mai suna a treia oara. Nu-ti voi da acel ‘’call back’’ niciodata. Faptul ca am 2 missed calls de la tine nu-mi da de inteles ca ai o treaba urgenta cu mine. Ba dimpotriva, ma faci sa cred ca ai confundat numarul meu cu serviciul de ambulanta.

Inainte de a ma suna, gandeste-te ca vorbitul in exces la telefon poate cauza cancer. Asadar, draga apelant, daca ceea ce ai a-mi spune prin viu grai se poate sintetiza in doua propozitii, in loc sa ma suni, intra in meniul ‘’Messages’’ si comunica-mi urgenta prin SMS. Ca sa fiu bine inteles, iti voi da un exemplu. Nu apela numarul meu din agenda pentru a-mi spune: ‘’Nu pot sa ajung la intalnire. Eu un trafic infernal, sunt blocat pe Stefan cel Mare. Astia nu mai termina lucrarile, Videanu e un cretin, nu stiu ce sa ne mai facem. Ajung intr-un sfert de ora daca scap cu bine de semaforul asta!’’ Daca esti blocat in trafic si stai pe loc de 10 minute insemana ca ai suficient timp pentru a-mi trimite urmatorul SMS: ‘’Ajung in 15 min. Scuze!’’.

Daca dupa 3 minute de conversatie telefonica eu rostesc ‘’Bine, hai ca ne mai auzim!’’ insemna ca eu consider ca ne-am spus ce aveam de spus si poti considera convorbirea inchisa. Daca dupa 4 minute apuc rostesc a doua oara ‘’Bine, hai ca ne mai auzim!’’ inseamna ca ne-am spus mai mult decat aveam a ne spune si in urmatoarele doua saptamani sigur nu iti voi mai raspunde la telefon. Daca dupa 5 minute de palavra, se intampla sa rostesc a treia oara ‘’Bine, hai ca ne mai auzim’’ inseamna ca ne-am spus unul altuia atat de multe lucruri incat pana la sfarsitul vietii poti linistit sa nu ma mai cauti.

Nu ma suna niciodata cu urmatoarele pretexte. ‘’Te-am sunat sa vad ce mai faci…’’ ‘’Un telefon n-ai mai dat si tu…’’ ‘’Da repede pe OTV sa vezi ce caterinca e…’’ ‘’Ce faci, te deranjez?!?’’ ( Daca ti-am raspuns la telefon inseamna ca nu ma deranjezi! Dah!!!) ‘’Ce faci, te-am trezit?’’ ( stai linistit, nu esti atat de important incat in timpul somnului sa nu setez telefonul pe profilul Silent)

Nu-ti voi raspunde niciodata la sms-uri in care regasesc urmatoarele litere sau grupuri de litere: k, u, munk, rpd, vb, vdm, nb, cmf, dc, ms, cya, gr8, 10x, plm, omg, omfg, l8r, wtf, w8. Dactilografierea unui sms de 160 de caractere iti ia in mod normal un minut. Daca nu esti in stare sa imi oferi 60 de secunde din viata ta, inseamna ca sms-ul nu e cu adevarat important!
Wtf, n-o satz rsp eva la astfl d sms!

Cand te sun si nu poti vorbi, nu apasa tasta ‘’silence’’, lasandu-ma sa aud taraitul in loop al celulei GSM. Ca sa-mi comunici ca esti ocupat exista tasta ‘’refuz’’ sau, dupa caz, ‘’busy’’. Simpla apasare a acestei taste ma va linisti pe mine, apelantul, dandu-mi speranta ca tu ma vei suna imediat ce te vei elibera de treburile de grad zero. Multumesc!

Daca ai un abonament la una din retelele de telefonie mobile, iar numarul tau se regaseste in agenda mea telefonica, nu-mi scoate ochii ca nu ti-am raspuns la telefon. Daca nu ti-am raspuns, inseamna ca ori m-ai sunat de pe fixul de la birou, ori de pe mobilul pe care ti-l plateste firma. Eu nu sunt nici firma de catering, nici instalator, nici curva ca sa faci economie la factura, apelandu-ma de pe abonamente telefonice pe care nu tu le platesti. Remarca de mai sus e valabila si in cazul in care observ de trei ori la rand ca singurele telefoane pe care mi le dai se intampla in weekend. Inseamna ca ai Connex Cent, iar prietenia noastra valoareaza pentru tine exact doi lei. Pentru Dumnezeu! Eu nu sunt departamentul de marketing al vreunei companii de telefonie mobila ca sa-ti ofer 30 de minute gratuite pe luna sau convorbiri gratuite nelimitate in grupul tau de prieteni.

Daca dupa acest de cod de conduita, timpul saptamanal pe care-l petrec vorbind la telefon se va reduce cu 30 la suta, iti multumesc din inima. Te merit in preajma mea! Daca, in schimb, nu voi observa nici o schimbare in privinta sumei de convorbiri saptamanale, inseamna ca trebuie urgent sa-mi schimb anturajul.


Bine zis. Sper ca de acu nu ma mai intreba nimeni: "De ce nu ai raspuns la telefon ?"

Desi NU imi place de Mihai Morar sunt deacord cu cele spuse de el.


Sursa: Blog Mihai Morar(antipaticu' de la Antena2)